LHC

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Září 25 14:18:43 CEST 2010

Zdravím,
  no na Page1 jeste stoji "BPM interlock test", tak to byl asi ten...
  Kazdopadne uz se tesim, az to bude kolidovat. Co kdybychom usporadali malou
tipovaci soutez, jaka bude maximalni luminosita budouciho fillu (pokud se
dostane az ke kolizim :-) )? Kdo bude nejbliz, bude zadostiucinen a ostatni
mu virtualne zatleskaji :-). Ja tipuji 38 :-).
  Pavel