LHC

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Září 24 06:27:36 CEST 2010

Zdravím,
  ano.
  150ns = rozestup bunchů ve "vlaku" (bunch train)
  56b = celkový počet bunchů
  47_16_47 = kolik bunchů koliduje v kterém IP (v ALICI 16, jinde 47, proč tam
jeden IP chybí, nevím)
  8bpi = 8 bunches per injection.
  Tu sedmičku (počet injekcí) si laskavý pozorovatel Vistaru dopočítá sám :-).
  Těch 15 minut bylo vidět na grafu na Page 1, teď už je to pryč. Nahrubo se
to dá ještě vidět ve vistaru LHC Operation. A mohlo to být i rychleji, kdyby
zrovna neměl potíže LINAC.
  Zdraví Pavel.