Mereni proudu - co je to zac?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Září 23 15:42:02 CEST 2010

Jasne, cely rozbor beriem. Stale vsak nesuhlasim s vetou z Tvojho
predposledneho mailu:

> Ten odpor z vystupu do vstupu nastavuje pracovny bod ("nulu") vstupom, aby "neusli" na niektory doraz

Vstupy budu cez zavedeny odpor z vystupu vzdy na kladnom, alebo
zapornom napajani, podla toho, ako bude preklopeny vystup. Preklapat
sa bude podla polarity napatia vygenerovaneho sekundarom trafa.
Invertujuci vstup bude o okamzitu hodnotu na sekundare posunuty oproti
neinvertujucemu.
Pravdu mas, ze v kludovom stave bez striedavej zlozky a pri idealnom
OZ sa vystup "zaparkuje" do nuly. Hej, aj vyznam odporov je v
zapojeni, ako je nakreslene, nejasny. Ak by boli nahradene skratom,
nic sa nezmeni (okrem prudov parazitnymi kapacitami). Teda pravdu mas
aj v tom, ze bez kompletnej schemy iba placame... Kolega Dolnsky by
mohol aspon napisat typ IO (zacinam byt opatrny pri oznaceni OZ :-)),
ak ho vie.

miro