Re: Jsou pandatron.cz plagiátoři?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Září 22 16:06:18 CEST 2010

2010/9/22 Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>:
> No, prijde mi to prinejmensim divne. Stejne jako to, ze mi z pandatronu smazali
> komentar, kde jsem se ptal, jaktoze je clanek publikovany dvakrat.

Tak mazanie komentarov je na pandatrone uplne ina vec. Kvoli tomu uz
na ten server nechodim. Kedysi som ich v komentari upozornoval na
potencialnu nefunkcnost konstrukcie vyplyvajucu z nedodrzania
parametrov. Normalne mi nick "pandatron" odpisoval a ked dosli
argumenty, celu diskusiu zmazal. Stalo sa mi to 2x, nikdy neslo o
ziadne osobne utoky, nadavky... obycajna technicka diskusia.

miro