Akce uklid - kotoucovy magnetofon za odnos

Středa Září 22 12:40:05 CEST 2010

Přátelé, budu se stěhovat a budu muset spoustu věcí vyhodit. Mám ve
sklepě starý kotoučový magnetofon, nevím přesně typ, vím jen že je
tzv. "školní", takže vypadá nějak takhle:

http://starestroje.blog.cz/0901/magnetofon-tesla-b117
http://starestroje.blog.cz/0609/magnetofon-tesla-b57-mono

Má zásuvku na diaprojektor a dřevěné víko.

Nechcete ho někdo za odnos? Myslím, že jen tak ho vyhodit by byla
škoda. V případě zájmu ho můžu nafotit.

Osobní odběr v Kolíně nad Labem, vzhledem k velikosti bych ho poštou
posílal nerad.

Bohužel nevím jestli funguje, nikdy jsem ho nepoužil, jednou jsem ho
dostal a od tý doby ho mám ve sklepě. Ani vlastně nevím, jestli mám
nějaký pásek. Můžu ho kdyžtak zkusit zapnout, aspoň jestli se točí.

Pavel Kadečka.

p.s. možná se najde ještě něco, teď si vybavuju, že mám taky nějaký
"UHF konvertor", kdysi dávno se to používalo pro televize bez UHF
pásma, pěkná konstrukce, ovládání kroutítkem, natáčí se v něm
vzduchový kondenzátor a tím se ladí.