Re: Osvěžovač Brise

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Září 21 22:46:17 CEST 2010

Primitivni!
Lec ucinne! :)

Tohle se da udrzet v rozumnych nakladech, takze ne cidlo pohybu, ale cidlo
zastineni. To by davalo smysl (ale stejne to rozpitvam :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "DeeJay" <deejay na email.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 21, 2010 10:22 PM
Subject: RE: Osvěžovač Brise

nevim jak tenhle - ten prechozi mel normalni casovac napojenej na motorek co
zmacknul vrsek spreje. Tohle bude asi taky uplny lowcost napada me jednou
sem videl takovou stupidni dekoraci do zahrady - kachnu co vydavala zvuky
pri priblizeni - meli to vyresene tak ze tam byl fotoodpor strceny v
trubicce , takze na nej dopadalo malo okolniho svetla a jak se predtim neco
pohlo zrejme se na chvilku zmenila intenzita svetla a kachna vydala nejaky
pazvuk ... tipoval bych ze na tom rozprasovaci smradu bude neco podobneho s
casovym filtrem.
Myslim ze ve tme to proto nefungovalo.

DJ