Highspeed grease

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Září 20 20:35:41 CEST 2010

Oni používají nějakou vazelínu na mazání diferenciálů, ale kolik ty
diferáky točí se mi zjistit nepodařilo, ale asi to bude na nějaké
autíčka, takže nepoužitelné. Jinak asi používají jen olej. Já bych
potřeboval na vysokorychlostní vřetena a zatím jedinou vazelínu v ČR mi
pomohl najít pan Blatniak. Tímto mu děkuji. Je sice trochu drahá, ale na
vyzkoušení to asi bude stačit, i když bych uvítal odkazy i na nějaké s
méně honosnými parametry a cenou, avšak bude-li jí potřeba víc, tak se
asi stejně objedná nějaká z venku.
S pozdravem,
		Miloš Dašek