OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Radek Babis r na babis.cz
Pátek Září 17 20:46:22 CEST 2010

Mně taky hrozně vadí když mi táhne kabel od myši ale mám to
vyřešené tak, že na stole mám dostatečně velkou smyčku z kabelu,
která klouže po stole spolu s myší a kabel tak vůbec necítím.
Ve Vašem případě bych vytáhl dostatečně kabel zpoza monitoru a
vytvořil z něj smyčku ještě před napájecím konektorem NB.
Pokud nechcete, aby Vám kabel tahal za myš, tak je základní
zásadou nemít kabel natažený :)
K NB jsem si koupil na cestování malou bezdrátovou myš Genius
Traveler 900 ale měla vyboulené bříško tak šla hned na reklamaci.
Jinak ale fungovala docela dobře.

Radek