OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Radek Benedikt benedikt na login.cz
Pátek Září 17 18:45:29 CEST 2010

Dne pátek 17 září 2010 17:01 Kručinský Ladislav napsal(a):
> Trošku uhnu s tou diskuzí - a jaké výhody vidíte v bezdrátové myši, když
> máte počítač resp. monitor na stejném stole ? Moje značně sešlá myš MS do
> USB portu mi slouží již drahně let a necítím potřebu ji měnit.

To jsem si kdysi myslel taky, nicmene ovladam obcas vic nez jeden PC a tak
jsem porad prehazoval levou za pravou a zpet.... Chvilku jsem i provozoval
KVM switch na klavesnici / mys ale bylo to celkem levne provedeni a slo casem
z domu. Ted mam dva bezdratove sety a na zbytek nejaky ten drat, ale rozhodne
se rapidne omezilo mnoztvi prehmatu, kdy clovek ovladal neco jineho a muzu
mit prislusnou klavesnici podle toho kam je prepnut monitor. Bezdratovka se
preci jen lepe odklada. Dneska bych uz rozhodne nemenil zpet. Jedine minus to
ma (snad u vsech klavesnic), ze jsou kontrolky na zakladne, popr. softwarove
na monitoru a ne na klavesnici.

Radek