OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Radek Benedikt benedikt na login.cz
Pátek Září 17 18:13:13 CEST 2010

Dne pátek 17 září 2010 13:50 Ondřej Kozumplík napsal(a):
> Potreboval bych poradit z Vasich zkusenosti nejakou dobrou a spolehlivou
> krysu, se kterou bych mohl normalne pracovat cely den (klasika - udelat
> si hw v eaglu, pak si do toho napsat softy, mezitim smejdit po netu a
> lovit datasheety, takze zadne narocne 3D hry :) ), aniz by me z toho
> bolela ruka (podlozku nepouzivam - neni na ni ani misto), aniz bych
> menil baterky co tyden.

Mrkvosoft se nepokazil, umi mysi i nadale. Pokud pominu takovou malinkou
skladaci, co ma zena k netbooku a vypina se tim, ze se na ni magneticky
pricvakne prijimac, tak nevim co je to problem s baterkami. Mam celkem bezny
wireless desktop (Microsoft Wireless Keyboard 3000 v 1.0 + Wireless Optical
Mouse 2.0A) a naprosta spokojenost. Ac to nema nejake navenek viditelne
vypinani tak jsem v tom snad ani baterky (alkalicke) nemenil a ma to neco
nabehano. Vrcholne nespokojen jsem zas na druhou stranu s takovym docela
vzhledove elegantnim kouskem od Pleomaxu (Samsung). Mys se i pri beznem
pouzivani po chvilce necinosti vypne a nezapina se automaticky, ale je
potreba stisknou leve tlacitko. Grr..............

Radek