OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 17 18:13:02 CEST 2010

>jak jsem psal - krysa se mi ocasem zadrhava. to je cele. uz me to radne
>se*e, protoze je to nekolikrat denne. Nasledujici obrazky ukazuji
>situaci s krysou na mem stole - na prvnim je krysa v malem prostoru mezi
>NB a extmon, pricemz jeji ocasek leze pres ten pitomy privod napajeni,
>na druhem obrazku je pak pohled za NB, kde je patrne pres jaky mrdnik
>jde ten ocasek az k HUBu vlevo.
>
>http://www.hysteria-metal.cz/temp/IMG_4257_sm.JPG
>http://www.hysteria-metal.cz/temp/IMG_4258_sm.JPG

Ja by som zacal tym, ze by som ten drot povytiahol z mrdnika a vzniknutu slucku by som zasunul pod ten monitor vpravo. Priestor pre manipulaciou rukou sa tym nezvacsi (to by chcelo este takych 5-10 cm do boku, viac urcite nie), ale ten kablik nebude drhnut o ten privod napajania.

Neodhovaram Vas tymto od tej bezdrotovej mysi, kolega si ju napriklad len chvali (nejaka mrkvosoft, pre mna je prilis velka a tazka). Kazdemu vyhovuje nieco ine.

wek