OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Září 17 17:31:53 CEST 2010

Vzhledem k tomu, ze jsem v pohybu, musim mit NB (delam castecne z domu,
v kancelari jsem vetsinou 2 dny v tydnu). na NB (bez dokovani a
klavesnice) delam uz 7 let a nemam s tim problem. Vyhoda je ta, ze at
vylezu do lesa, na cesty nebo do kancelare, vzdy mlatim do toho, do ceho
jsem zvykly a nejsem pak i treba sam pred sebou za debila, ze nemuzu
najit klavesu :)
A co se tyce ergonomie - myslim, ze NB je mnohem ergonomictejsi nez
obycejna klavesnice - myslim tu uplne obycejnou, pred kterou nejsou ty
velke kusy plastu na podlozeni rukou.
Co se tyce mysi a ergo podlozky - kdysi jsem ji mel, ale strasne mi
zavazela :)

takze tak :) ale dik za nazor :)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik