Kam se ritime bylo RE: Vyvojova deska pro procesory ARM

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 17 17:12:21 CEST 2010

On Fri, 17 Sep 2010, RV wrote:

> Takze pokud si Cinan za svoji mesicni vyplatu treba 100USD koupi to same co
> ja za treba 30.000Kc tak jsme na tom uplne stejne.
> Pokud Cinan bude nakupovat take v miste a porovnam to tak ja dam za vrtacku
> 6.000Kc a on da za ni treba 30USD.

Ale k cemu je tohle srovnavani na realnou kupni silu u zbozi ktere volne
cestuje ? Vy si tu vrtacku koupite taky za 30USD a nechate si ji poslat.

Ty realne ceny maji vyznam jen u zbozi ktere je pouze mistni - domy,
energie, coz neni pripad spotrebniho zbozi...