OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 17 17:09:05 CEST 2010

On Fri, 17 Sep 2010, Kručinský Ladislav wrote:

> Trošku uhnu s tou diskuzí - a jaké výhody vidíte v bezdrátové myši, když
> máte počítač resp. monitor na stejném stole ? Moje značně sešlá myš MS
> do USB portu mi slouží již drahně let a necítím potřebu ji měnit. Pravda
> - zkrátil jsem podstatně přívodní kabel a vedu jej přes USB v externím
> monitoru takže se mi na stole té kabeláže zas tolik nemotá. O bezdrátové
> myši uvažuji až budu pořizovat PC pro multimedia do obýváku - tam je to
> jasné. Ale na pracovním stole bych nechal drátové provedení.

Mel jsem set bezdratove klavesnice a mysi. Klavesnice sla do supliku
protoze s ni bylo vic problemu nez uzitku ale mys uz jedine bezdratovou.
Clovek si zvykne na ten pocit ze to vzdy a ve vsech smerech ma stejny
(maly) odpor a je to fajn. Ten kabel se obcas priplete ze trochu tahne
nebo tlaci a musite to korigovat...