OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Pátek Září 17 17:01:39 CEST 2010

Trošku uhnu s tou diskuzí - a jaké výhody vidíte v bezdrátové myši, když máte počítač resp. monitor na stejném stole ?
Moje značně sešlá myš MS do USB portu mi slouží již drahně let a necítím potřebu ji měnit. Pravda - zkrátil jsem podstatně přívodní kabel a vedu jej přes USB v externím monitoru takže se mi na stole té kabeláže zas tolik nemotá.
O bezdrátové myši uvažuji až budu pořizovat PC pro multimedia do obýváku - tam je to jasné. Ale na pracovním stole bych nechal drátové provedení.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of DeeJay
Sent: Friday, September 17, 2010 3:29 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

jojo tahle je super - kolecko ma rezim jako setrvacnik nebo skace po krocich
- bohuzel ovlada se to jeho zmacknutim coz je debilni protoze mackami kolecka v CADu se pouziva pro posunovani ve vykresu atd...  kupodivu kolega nasel stejnou kde se to ovlada solo tlacitkem jenze je to verze s ocaskem a netusim zda se bezdratovka vyrabi. Mj. kolecko se setrvacnikem je super na prohlizeni dlouhych dokumentu :-D

DJ