Re: Re: Kam se ritime bylo RE: Vyvojova deska pro procesory ARM

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pátek Září 17 15:36:38 CEST 2010

To neni moc hezky pojem, to je proste jeden z  moznych zpusobu jak oprostit vyplaty od smenych kurzu.
Vite ja v te cine parkrat byl tak snad mam srovnani, vlastní zkušenost a přeložím vám statistiky.
Prumerna mzda v Cine je udajne necelychj 1600$ ROCNEe, odtud zrejme vasich 10% ceskeho, ale to je totalni nesmysl, kouzlo vekych cisel (1E9 obyvatel) a statistik.
V Cine jsou vlastně dvě až tri ciny, jedna je tradicni vesnice neboli venkov tedy prostor, kde primarni neni nas menovy system a v nasich cislech pak vychazi, ze tam ziji za 1$/den. Jsou chudi, v nasich ocich asi ano, na druhou stranu vypadaji zdrave, ziji dele nez my a i ja tam videl mista na kterych bych rad zil i za ten 1$.
Pak je zde druha nova cina, tedy ta s kterou mi komunikujeme a ktera je dnes vyrobnou sveta. Tedy mesta a jizni provincie.
Zde nanajdete anglicky hovoriciho cinana s rocnim prijmem pod 15.000$/rok. To cle pocitano s oficialnim kurzem yanu o kterem amici tvrdi, ze je o 50% podhodnocen, rozumej, vse domaci je az neskutecne levne, v nasich cenach :-)
Ano jsou tam i provozy kde se dre az se na hubu pada, zvlaste tezky prumysl, asi jako u nas v 50 letech, ale je tam i HK s nejvetsi hustotou dolarovych miliardaru na km2 na svete.

Jirka

> Otazka je proc by mela byt vrtacka z Trmic drazsi nez vrtacka z Chunan?

> Ze je cinsky delnik x krat levnejsi nez cesky, to je z prominutim
> hovadina, zkuste navstivit cinu, tedy nekterou z tzv. otevrenych
> prumyslovych provincici, zjistite, ze realna hodnota vyplaty cinskeho
> montovace vrtacek je docela podobna s vyplatou toho ceskeho. Viz. i
> zde

"Realna hodnota" to je moc hezky pojem ktery ale ve skutecnosti znamena ze ten Cinan bere <10% toho co Cech (v USD). A to je i odpoved na otazku proc je vrtacka z Trmic drazsi