OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Září 17 13:50:22 CEST 2010

Zdravim konferu,

omlouvám se za OT, ale myslim, ze je to jen castecne OT a ze to sem
celkem patri :)

Potreboval bych poradit z Vasich zkusenosti nejakou dobrou a spolehlivou
krysu, se kterou bych mohl normalne pracovat cely den (klasika - udelat
si hw v eaglu, pak si do toho napsat softy, mezitim smejdit po netu a
lovit datasheety, takze zadne narocne 3D hry :) ), aniz by me z toho
bolela ruka (podlozku nepouzivam - neni na ni ani misto), aniz bych
menil baterky co tyden.

- soucasna krysa mi vyhovuje naprosto dokonale - obycejna 2tlac. +
koleckom klasicky tvar, vyrobce mrkvosovt :
http://images.techtree.com/ttimages/story/wheel_mouse_optical.jpg

ma jen jeden problem - ocasek, ktery se mi stale nekam zasekava (malo
prostoru na stole, napajeni noutbuku je samozrejme bohuzel na strane
krysy, takze se zadrhava zejmena o privod napajeni)

Predem diky vsem, kteri se podeli o sve zkusenosti

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz