Re: Kam se ritime bylo RE: Vyvojova deska pro procesory ARM

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pátek Září 17 09:14:24 CEST 2010

Otazka je proc by mela byt vrtacka z Trmic drazsi nez vrtacka z Chunan?
Ze je cinsky delnik x krat levnejsi nez cesky, to je z prominutim hovadina, zkuste navstivit cinu, tedy nekterou z tzv.
otevrenych prumyslovych provincici, zjistite, ze realna hodnota vyplaty cinskeho montovace vrtacek je docela podobna s vyplatou toho ceskeho.
Viz. i zde probirany prevodnik USB/RS232, z Ciny vam ho v naprosto evropske kvalite poslou i s cenou postovneho za cca 80Kc a kdyz ho rozeberete tak zjistite, ze je uvnitr obvod z USA , ktery si zde koupite pri odberu 100ks za vice nez dvojnasobek a to bez postovneho a DPH.

Jak zde jiz zaznelo s tim ceskym bohuzel zivite i jednoho statniho urednika a jednoho multikulturniho obohacovace, v cene energii platite neuveritelne zisky CEZ a ted i FV baronu navazanych a stat.
Dalsi co nas (myslim zapadni civilizaci) tahne do pekla je naprosto rigirni a prehnana ochrana tzv. dusevniho vlastnictvi.
Cele dejiny a vyvoj lidstva je zalozen na uceni se od druhych a vylepsovani toho co vymysleli druzi. V Japonsku a Cine se povazuje za cest a projev hluboke ucty opisovani del mistru, unás se z toho snazi delat zlocin horsi nez vrazda.

Jirka

> Kolega uz take vystrizlivel a ma cajky z Ciny - paradoxne sam priznal,
> ze za celou stavbu baraku mu odesla jen rozbruska za 600Kc. Veskery
> dalsi cajk stale funguje.

Ja jsem ale nepsal ze veci z Ciny jsou automaticky sunt, ale ze jsou levne. A kdyz chceme v podstate to same zbozi kupovat za ctvrtinu ceny tak si nemuzeme stezovat ze se fabriky stehuji do Ciny .