Kam se ritime bylo RE: Vyvojova deska pro procesory ARM

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 17 08:32:15 CEST 2010

No jak se to vezme... Mel jsem na to dalekosahle debaty u piva s mym
kamaredem, ktery uznaval jen znackove naradi.

U me treba odesly dve vrtacky Narex (ta profi rada), ktere si hrajou na
znacku a ktere nebyly levne.
Tak jsem si koupil pneu vrtaci kladivo Asist za 1/4 ceny te Narexky a to
slouzilo nekolik v tom nejhorsim co ho mohlo potkat. Odeslo az po tom co
jsem na nej upnul trubkovej vrtak 100mm metr dlouhej - ojely se zuby ale
jako sbijecka funguje dal.
Ted mam nove a verim, ze s nim budou vrtat jeste moje deti - mel jsem ho
rozebrane - je udelane dobre.

Stejne tak jsem si v roce 97 koupil akuvrtacku tenkrat za 900Kc na jeden
kseft - tu vrtacku ma dodnes muj tata v dilne a podrzte se s puvodnima
baterkama (NiCd). Ted mam druhou, kde podle predpokladu odesly baterky.
Jinak funguje porad jak pred peti lety.

Kolega uz take vystrizlivel a ma cajky z Ciny - paradoxne sam priznal,
ze za celou stavbu baraku mu odesla jen rozbruska za 600Kc. Veskery
dalsi cajk stale funguje.

Radek Vicek