Re: OT Jazykove okenko Re: Vyvojova deska pro procesory ARM

Pátek Září 17 08:12:05 CEST 2010

Kdyz ctu nektere diskusni prispevky na konferencich (tady to IMHO patri
k tomu lepsimu) tak mne napada citat klasika:
"My vozbrojeny sily na nejakej ten slovosled nehledime."

Nekdo by mel uz konecne prozradit vyrobcum dopravnich znacek,
ze "mimo" se poji se ctvrtym padem, nikoliv druhym.

Co se Husovych znamenek tyka, tady je lepsi obejit se bez nich,
jinak je pouzivam, dokonce jsem je kdysi naucil i displej CM7202.