Kam se ritime bylo RE: Vyvojova deska pro procesory ARM

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Září 16 20:45:49 CEST 2010

On Thu, 16 Sep 2010, Michal Gregor wrote:

> Jde to s nami s kopce. Veskery prumysl se stehuje do Ciny. Co mi ale vrta
> hlavou proc a kdo za tim stoji.
>
> Michal Gregor

Stoji za tim to ze uz si nekupujeme jednu vrtacku za zivot za 5000 ale
kazdou chvili nejaky cajk do tisicikoruny. Chceme levne zbozi a mame ho.

Mimochodem cinani uz pry zacinaji byti drazi a ted je v kurzu Malajsie
a Banglades pro stavbu novych fabrik..