OT Jazykove okenko Re: Vyvojova deska pro procesory ARM

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Září 16 19:17:48 CEST 2010

Jak uz jsem napsal nebylo to mysleno nikterak posmesne, jen me to
prastilo pres oci (pise to tak spousty lidi bohuzel) a tak jsem jen
chtel upozornit, ze je to jinak a neni to zadne slozite odvozovani.
Proste jen si je treba opravit ten nazor co mi ma pripadat spravnejsi. ;-)

V tom clanku jak jsem pochopil neresili co je spravne, ale jake procento
respondentu povazuje ktery vyraz za spravny.

Ale to je v podstate uplne jedno...at si to kazdy pise jak chce. Stejne
to k tomu speje.

--
S pozdravem
Radek Vicek