OT Jazykove okenko Re: Vyvojova deska pro procesory ARM

Jan Kral kral na fortech.cz
Čtvrtek Září 16 18:06:39 CEST 2010

Po nahlednuti do zalezitosti kolem pravopisu se zda, ze ma Radek s "abyste" pravdu. Nasel jsem ale nejaky lehky clanecek o tom, jak tento rozdil citi lide http://ucjtk.ff.cuni.cz/publikace/34-05/variantnost.htm a kupodivu mnou pouzita varianta 54% lidi pripada spravnejsi :-) Uz jsem dost dlouho od skoly na to, abych vedel presne zduvodneni proc to ci ono ma byt takto, vetsinou to spis nejak pohledove citim a tvar "aby jste" me za oci netaha na rozdil od spousty jinych.

Jinak kdyz uz jsme u jazykoveho tematu - zkuste pusobit treba i na to at se u krimpovacich klesti/konektoru nepouziva tvar krimplovaci, ktere me osobne irituje podstatne vic, presto vsak necitim potrebu na to lidi upozornovat.

S pozdravem JK