OT: Zmena zaruky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 16 16:41:47 CEST 2010

Je to bohuzial tak.

Obciansky zakonnik, t.j. 47/92Zb (to je este federalny zakon takze moznoze aj v CR je este toto znenie - neskumal som novely, snad to vyznamnym sposobom v tomto bode nezmenili), par.627:

(2) Ak dôjde k výmene, zaène plynú záruèná doba
znova od prevzatia novej veci. to isté platí, ak dôjde k
výmene súèiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

wek