OT Jazykove okenko Re: Vyvojova deska pro procesory ARM

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Září 16 16:38:45 CEST 2010

Nejsem ani inzenyr, ani jazykovy fanatik a ani jsem nikoho
nepeskoval/nepoucoval a muj puvodni prispevek byl ciste informativni.

Pouzivani "abyste" je naprosto trivialni a nikoho to nezabije si to
pamatovat - je to na urovni chyby typu fcela/vcela. Nepozaduji po nikom
vypisovat tady interpunkcni znamenka a psat v rozvitych vetach.

Nicmene rad se tedy necham poucit jak to tedy spravne funguje a to bude
mozna prinosnejsi nez cely nize uvedeny prispevek.

--
S pozdravem
Radek Vicek