OT: Zmena zaruky

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Září 16 14:42:49 CEST 2010

> Původní zpráva ze dne 16.9.2010 od Martin Hanek:

> V tom případě oni porušili zákon a ty ses jeho dodržení ani nedomáhal.
> To však nic nemění na tom, že jsi na to právo měl a jen jsi ho
> nevyužil, ať už z jakéhokoliv důvodu.

Zdravím,
   přesně tak. Osobně na to nemám "střeva", ale znám lidi, kteří díky
tomu mají stále v podstatě nový mobil. Mobily jsou už poměrně sofistikované
a dá se na nich najít chyba, která nejde opravit (např. chyba firmware,
kterou výrobci nestojí za to fixnout, ale přesto je jasně viditelná a
prokazatelná). Dotyčný nějakou dobu mobil používá, ale když už má pocit,
že potřebuje nový, začne reklamovat tuto chybu, projde kolečkem tří
záručních oprav (v servisu přehrají firmware, ale to nepomůže) a po třetí
požaduje nové zboží. Pak zase nějakou dobu telefon používá a jde do toho
znovu. Když už není původní mobil k dispozici (už se neprodává), uhraje
to na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz a za ně si pořídí obratem
nový model mobilu a takto to stále pokračuje...
   Zdraví Pavel