OT: Zmena zaruky

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Září 16 14:36:01 CEST 2010

Záruka vždy odvisí od nějakého smluvního dokumentu, kupní smlouvy,
smlouvy o provedení práce atd. Délka záruky se stanovuje typem
dokumentu. Níže uvedený příklad, dle mého názoru, by se měl posuzovat takto:
Auto v záruce -> prodejcem neuznaná záruka za poškozený motor -> nová
smlouva za opravu motoru včetně záruky za ní-> záruka na auto běží ovšem
už bez záruky za motor, kterou prodávající auta neuznal jako oprávněnou,
tedy žádné přičítání doby servisu motoru k záruce na auto.
S pozdravem,
		Miloš Dašek