OT: Zmena zaruky

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Září 16 14:22:23 CEST 2010

Klekla mi tyden pred koncem zaruky akku vrtacka - odesel spinac. V
obchode nemeli spinac, dali mi novou akku vrtacku bez nabijecky a
prislusenstvi a novou zaruku jsem nemel. Prislo mi to logicke.
Nezaplatil jsem za nove zbozi, proste mi prodlouzili jen zaruku puvodni
o dobu co to meli na reklamaci.
Pokud by mi dali novou zaruku, dokayu si predstavit jak by "chytry"
cesky clovek dokazal simulovat poruchy pred koncem zaruky a mit stale
novy vyrobek.

Martin Hanek