Vyvojova deska pro procesory ARM

Galloth lordgalloth na gmail.com
Čtvrtek Září 16 14:16:31 CEST 2010

Zdravim
Co se tyce cenove kalkulace a techto veci, tak o to se urcite
postaraji take dalsi lide v projektu. Ono se tu nejedna o one man
show. V soucastnosti me jde o to udelat si nejakou jasnou predstavu,
co od jednotlivych architektur muzu cekat. A tuto predstavu bych si
radeji udelal tim, ze si to odzkousim nez abych veril prohlasenim
vyrobcu....

Honza