TME

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Září 15 12:19:29 CEST 2010

No maji to takove pres ruku, ale zrejme ceske zastoupeni s tim tezko
neco nadela. Nicmene neni problem si domluvit platbu fakturou (alespon
me problem nedelali a nemusim platit predem). Takze objednam a behem par
dnu mi prijde faktura mailem se splatnosti 7 dnu - vetsinou mam zbozi
stejny den co fakturu v mailu.

Jinak TME se ted hodne zlepsili - dodani je vetsinou do dvou dnu.

Radek Vicek