OT: zrizeni provozovny

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Září 15 10:12:15 CEST 2010

Dle meho zivnostak jen prudi....  Na me to zkouseli take - ja sice
trvale bydliste mam, ale nechtel jsem zadnou provozovnu (kdyz ji nemam
nemuzou nic kontrolovat). S pani jsem se pohadal, ze kdyz ji nepotrebuji
tak ji mit nemusim, jen proto, ze ostatni ji maji - pomohlo az to ze
jsem nechal zavolat jejiho sefa a chtel aby mi ukazali nekde v nejakem
zakone, ze to neni mozne.

ZU by nemel zkoumat kde to je a zapsat na ZL adresu uvedenou jako trvale
bydliste. Adresa podnikani je oficialni kontakt na jeho zivnost - na
obecni urad mu take ted chodi veskere lejstra.

At si necha napsat oficialni vyjadreni z jakeho duvodu (odkaz na platny
zakon) neni mozne vydat ZL s adresou trvaleho bydliste na OU. Pak je
mozne neco resit. Pokud nic nenajdou tak at drzi pysk a vytlaci ZL.

Radek Vicek