zrizeni provozovny

Jan Galuszka konference na ei.cz
Středa Září 15 09:33:23 CEST 2010

Provozovna a adresa podnikani jsou dve ruzne veci.

Adresu na zivnostaku muze mit adresu bydliste a provozovat cinnost muze u
zakaznika.

Takze zivnostak bez provozovny by mu meli vydat, provozovna neni povinnost.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] za
uživatele gatilo
Odesláno: 15. září 2010 9:09
Komu: HW-news
Předmět: OT: zrizeni provozovny

Dobrý den,

Obracím se, na zdejší kolokvium s následujícím dotazem.
Jistý vzdálený příbuzny, toho času student, si přivydělává prodejem
čehosi. Zatím to dělá jako brigádu, ale prý by pro něj bylo finančně
mnohem výhodnější, kdyby to dělal "na živnosťák". Problém je v tom, že
nemá trvalé bydliště, které by živnostenský úřad mohl zaregistrovat
jako místo provozovny, tudíž mu živnosťák odmítají vydat. Obrátil se
tedy na mne, zda bych mu nepovolil zřídit (formálně) provozovnu ve své
nemovitosti. Mám jisté obavy, že by to jeho podnikání mohlo časem
dopadnout všelijak. A tak bych rád věděl, zda mi tím, že bude mít
provozovnu v mé nemovitosti, nemůže eventuálně způsobit nějaké,
především právní či majetkové problémy.

-
S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz