Doporucte GSM alarm

Josef Šíp sip na raab.cz
Úterý Září 14 14:16:14 CEST 2010

Nevim jak moc to bude pravda ale v popisu pisou Static Current condition: 50MA.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, September 14, 2010 2:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: Doporucte GSM alarm

No tak ja vam sem nebudu troubit kterej jsem nakonec vybral. ;-)

To, ze to na tu lod nekam verejne napisu, ze tam je alarm, je zcela
jiste. Odradi to takove ty nahodne zlodejicky/smataky.

Primarne jde o to aby mi na lodi tyden nebydleli bezdomaci a ja o nicem
nevedel.

Proti profikum nepomuze stejne nic.

Ten alarm z DX je mozna fajn, ale jakou ma spotrebu se nedozvim.

Radek Vicek