Zdroj pro PC Dell

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Září 14 10:59:53 CEST 2010

Zkusit poptat u www.edn.cz, jsou to prodejci náhradních dilu DELL.

Michal Grunt

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Standa Palas
Sent: Monday, September 13, 2010 8:58 PM
To: HW-news
Subject: Zdroj pro PC Dell

Dobrý den.

Jeden zákazník mi donesl na opravu zdroj k počítači dell.
Je vadný a asi nepůjde spravit, jelikož šváb který je vadný je něco se
záhadným smd označením, které jsem nikde nenašel. I když je počítač již
starší, majitel ho chce spravit, protože prý na něm má účetnictví a kdosi
cosi. Bohužel to není klasiký ATX zdroj,to by nebyl problém.
Ten PC zdroj je externí a je jen na jedno napětí 12V proud 18A.Označení
zdroje DV-2 a asi už se nevyrábí. Takže přemýšlím čím to nahradit. Jedno
řešení je dát tam klasický ATX zdroj a zapojit jenom dvanáctivoltovou větev.
Nebo jsem viděl někde na netu zdroj pro napájení výkonových LED který by měl
dát 15A. Ale než ho začnu shánět,ptám se zde ,jestli se tento zdroj náhodou
neválí nikomu doma. Samozřejmě ho nechci zadarmo a ani za čokoládu.

Staňa.