Kody pouzder soucastek, nejen Altium?

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Září 14 10:32:50 CEST 2010

To je normalni,me se nejvíce libi jak Altium  predvadi krasne 3D modely
osazenych desek, na kterych je 3D model pro kde jaky spinac, konektor a
soucastku.
Vytatuji se jak knihovny obsahuji skorem 100.000 soucastek a 12000
unikatnich footprintu.
Ja k tomu sednu a "jedine" co mohu pouzit je 0805 FP pro odpor a u toho se
mi jestě nelibi, ze nema kolem sebe ramecek v potisku.
FP pro SMT elity jsem take nenasel, nenasel jsem ani tak obycejnou vec jako
je FASTON od Molexu do DPS a to by mi stacil FP o 3D modelu snad ani nebudu
mluvit.

Neni nekde na netu skladiste neoficiálních knihoven a modelu pro Altium?

PN

>Bud pouzivam same totalne atypicke soucastky nebo spise neumim najit
prislusny PCB v knihovnach, protoze neznam jeji kod.
Jak to resite vy?
Existuji na to nejde nejake tabuky ?
Aktualne napriklad hledam footprint na SMD elektrolity, presneji (Panasonic
E/F, Chemi-Con H): 8.3 mm × 8.3 mm:
http://nichicon-us.com/english/products/pdf/e-wx.pdf

Dekuji

Jirka