Vhodne zabezpeceni seriove linky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Září 14 01:12:19 CEST 2010

Zcela standardní postup - navrhovali to 2 skupiny vývojářů, jedna
používající 8bitové MCU, druhá 16bitové. Buďte rád, že nepoužívali PICy :-D

----- Původní zpráva -----
Od: "Rollfree" <rollfree na volny.cz>

Tak jsem na ten Modbus kouknul, kdyz uz tady byl tak pochvaleny.
Mam z toho pocit, ze ten co ho navrhnul musel byt vtipalek nebo opily.

Namatkou:
- registry jsou brany jako 16-bitove (pritom je to pro ridici aplikace
  a tam by se urcite hodily spis 8-bitove)
- pozadavek na pocet ctenych registru je kodovan na 16 bit, a to je
  jeste pocet 16-bit registru, takze teoreticky by se dalo pozadovat
  cteni 128 Kbyte dat. Ale v odpovedi je uz pocet jen na 8-bit, a to jeste
  v poctu 8-bitovych hodnot.

Tim nechci rict, ze neni dobre ho implementovat, kdyz je to tak rozseny
standard. Jen jsem chtel poznamenat, ze by ti navrhari meli radeji
chodit do prace strizlivi.

rollfree