Re: Znacka dvojite izolace 5172 podle 60417

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pondělí Září 13 13:02:11 CEST 2010

Po mě v EZU pouze chtěli, aby vniřní čtverec měl poloviční délku strany než vnější. Šířku čáry ani  velikost neřešili rok 2006.

Velikost jsem udělal 5 mm a šířku čáry 0,5 mm. Normu jsem kvůli tomu nekupoval.

Honza, OK1CJH