"Ochrana" I/O MCU?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Pondělí Září 13 12:41:57 CEST 2010

Vadi, ona je ta ctvrta radove drazsi.
2.Souhlas,  otazkou je zda je lze nahradit necim jako je 74HC241, ten by snad mel mit ochrane diody na vstupech i vystupech nebo se pletu, hledal jsme u Philipsu, ale v DS to nepisi a dalsi dokumenty se mi nejak nepodarilo najit.

Pavel

>1. Je otazka, jestli vubec vadi, ze v pripade tri vadnych soucastek odejde jeste ctvrta ... spise bych resil nasledky - co se stane v pripade poruchy MCU, aby skody nebyly moc velke.

2. Podle meho vetsi problemy nez prima destrukce muze u techto zapojeni zpusobit nizka odolnost MCU proti ruznym rusivym impulzum, kterych na techto vyssich napetovych hladinach muze byt dost, vlivem parazitnich kapacit "prolezou" vsim a mohou narusit funkci programu. Pak muze byt pouziti ochrannych diod nezbytnosti

Martin. persich na transcon.cz