Linearni regulace za LM2576 zpetna vazba?

Pátek Září 10 14:42:23 CEST 2010

Dekuji za objasneni,
ted to vypada velice jednoduse a naprosto jasne, ale ja na to ziral a
nejak e nemohl dobrat konce.
Ne ze bych to potreboval, ale pro zajimavost, lze toto zapojeni
doplnit tak, aby ho slo pouzivat
pro U_A - U_B max 0,3 az 0,4V?
vzhledem k U_BE_T1 0,7V bude nutne bud pridat dalsi T nebo to necim
podeprit, ale jednak nevim jak a pak je zde riziko, ze by FB mela
tendenci kmitat.

Jeste jednou dekuji

Martin

>Dobry den,

ak si odmyslite T1 a spojite R1 a R2, tak je to vlastne napätovy delic
pre Feedback.

Tranzistor T1 tvori spolu s R1 zdroj prudu a je ovladany napätim medzi
bodmi (A) a (B). R3 iba obmedzuje prud baze.
Plati:
I_R1 = (U_A - U_B - U_BE_T1) / R1
I_R1 = I_R2
U_FB = I_R2 * R2 = 1,25V