Linearni regulace za LM2576 zpetna vazba?

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Září 10 13:15:43 CEST 2010

Dobry den,

ak si odmyslite T1 a spojite R1 a R2, tak je to vlastne napätovy delic
pre Feedback.

Tranzistor T1 tvori spolu s R1 zdroj prudu a je ovladany napätim medzi
bodmi (A) a (B). R3 iba obmedzuje prud baze.
Plati:
I_R1 = (U_A - U_B - U_BE_T1) / R1
I_R1 = I_R2
U_FB = I_R2 * R2 = 1,25V