pic 12f629 / picaxe 08m doladeni oscilatoru = konec komunikace ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Září 9 22:03:27 CEST 2010

vyreseno.
rada prisla primo od zdroje, Snail Instruments ...
bylo potreba spustit nahravani a az pak zapnout napajeni.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Thursday, September 09, 2010 7:35 PM
To: HW-news
Subject: *****SPAM***** pic 12f629 / picaxe 08m doladeni oscilatoru =
konec komunikace ?

Dobry den.
hraju si(vlastne hral jsem si) s picaxe 08M = pic 12f629 a zkousel jsem
rozsah nastaveni/doladeni vnitrniho oscilatoru a najednou se mnou
prestal komunikovat vlastni program od picaxe. je mozne ze jsem ten
oscilator rozladil natolik, ze uz se "netrefi" rychlost komunikace ?
vzhledem k tomu, ze je tam nahran nejaky interpret basicu,
premazani/oziveni v nejakem programatoru nebude to prave :-(.
dik za pripadne info ...
tomik.