Zvyseni rozliseni A/D prevodniku.

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Září 9 20:42:27 CEST 2010

Ja bych ADS1232 neprecenoval, i pri nejlepsim pripade tedy G=1 a ninimalni rychlosti je zarucena presnost tedy Noise Free
pouze 21.5 bitu.
Ono to snad ani nejde mit IC pro bezne "kancelarske" podminky ktere rekneme pri referenci 2.5V ma presnost 24 bitu , na LSB pak vychazi nejakych 150 nV coz je hodnota sumu i u slusnych OZ o teplotnim sumu nemluve.

PN

>Neviem ako 16b. audio, ale pred casom som sa hral s 24b. voltmetrom /ADS1232
od TI/. A ked ho skalibrujes a skratnes priamo vstupne nohy, tak to ozaj
opakovane vratilo 0, neuveritelne!
Ale pokojne staci delic na vstupe ktory skratnes, par cm vodicov a uz to
lieta 2-3 bity.
Inak je to neuveritelne presna hracka. Teda presnost som nemal cim overit,
ale opakovane vycitanie napatia meraneho na odpore + prudovy zdroj, lietalo
tak max.3-4bity.

Milan