Re: Zvyseni rozliseni A/D prevodniku.

Honza hwkonf na seznam.cz
Čtvrtek Září 9 17:27:06 CEST 2010

Dithering funguje dobre, ale musite zajistit dve veci

1) znat sum vstupniho signalu (jeho ,,amplitutu`` a rozlozeni)

2) pridat k merenemu signalu bily sum s definovanou ,,apmlitudou`` napr. 0,5 LSB.

Pokud tyto dve podminky nesplnite, pak taky muzete rozsirit pocet bitu, ale muze se stat, ze tyto bity neponesou zadnou informaci. Dokonce muzete (pri nevhodnem nastaveni sumu) i nejakou informaci ztratit...

H.