Cim se ridi volba odprou ve zpetne vazbe OZ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 9 14:36:17 CEST 2010

 9.9.2010, 14:23:56

Velké hodnoty zpětnovazebních R znamenají menší zatížení zesilovače, i
napájecího zdroje, pokud jsou v zapojení nějaké C, pak také menší
hodnoty těch C.
Ale také to znamená, větší šum, větší citlivost na různá EMG pole,
větší citlivost na vstupní proudy OZ.
Pro běžná použití můžete v nějakých rozumných mezích použít celkem
libovolné hodnoty, třeba podle toho, čeho zrovna máte v šuplíku
nejvíc, nebo podle toho kolikrát vám pod oknem zaštěkal pes.
Někdy je ale třeba zohlednit některou z výše uvedených vlastností a
pak ty hodnoty tlačíte na tu či onu stranu.
Nebývá však vyjímkou ani případ, kdy potřebujete mít v zapojení obě
extrémní polohy zárověň. Pak nezbývá, něž zanadávat nad
nespravedlností světa a udělat vhodný kompromis. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz