Zvyseni rozliseni A/D prevodniku.

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Září 9 10:04:02 CEST 2010

tato metoda je obycajne priemerovanie. Vyuziva faktu ze prevodnik nie je
idealny a nevzorkuje idealny signal. Namiesto toho meria signal ktory ma
nejaku distribuciu.
Takze ked odmeriate n vzoriek a urobite z nich priemer dosiahnete
virtualne rozlisenie ktore ma sqrt(n) viac bitove rozlisenie.
Klucove slovo je "oversampling"
b.