OT: Laserova mys a cerna barva podlozky

quasimodo quasimodoq na gmail.com
Středa Září 8 10:03:47 CEST 2010

dlouhou dobu jsem pouzival laserovou mysicku Logitech MX Revolution
(budiz ji kremikove nebe lehke) na cerne podlozce a uplne bez problemu.
Po asi peti letech zacala odchazet a to uz byl na podlozce problem, na
stole reagovala dobre, ale na te podlozce se trhala, kurzor samovolne
cestoval po obrazovce a podobne.

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499
ICQ: 104722051

SHANIM ZA ROZUMNY PENIZ STARSI ELEKTROCENTRALU  1,5 - 2Kw.