OT: piatok - Mysteriózní rádio už 30 let vysílá záhadný signál a teď i tajnou šifru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Září 6 17:48:21 CEST 2010

Zdravim,
  tehdy rikali, ze to triangulovali ze tri mist... Podle mne meli svoje
monitory na kazdem vetsim kopci poblize hranic... Tehdy byla jina doba nez
dnes a tohle bylo u hranic se zlymi imperialisty, takze dohled musel byt
solidni a moznost zachyceni opravdu bleskurychla.
  Jinak taboriste nebylo na nize jmenovanem miste, ale primo ve vsi na kopecku
vedle kostela v budove byvale fary - kostel byl tehdy nefunkcni a z fary byla
takova jakasi ubytovna. To byla nase pevna zakladna a z ni se vyrazelo na
vicedenni putaky a dalsi zajimave akce. Jeste pro zajimavost - pres ulici tam
byvala materinka, ktera mela pevny telefon a ten jsme meli polnim kabelem
prodlouzeny az k nam. Dodnes si pamatuji mistni cislo - 925 826 :-).
  Zdravi Pavel.