zomrel IPBox

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Neděle Září 5 22:02:37 CEST 2010

Teda ja mit osciloskop za desitky tisic dolaru za zady .. :-)
Ale vazne, je to zdroj od Murexu, tedy takova lepsi cina, delaji i zdroje se stovkami amper.
Od pohledu to jsou "dva" zdroje na jedne desce, zpetna vazba pres optron , to by nemel byt problem opravit ,
pokud neodesel spinaci T, nebo nektera z diod , ci neni problem s opronem (neprespokladam)
tak je to skorem jiste v haji velky srazeci odpor pres ktery se napaji ridici IC, respektive C za nim.
Co to ridi ?
MC384x ?

PN
]

> Od: "balu na home"
> Komu: HW-news
> Datum: 05.09.2010 18:04
> Předmět: Re: zomrel IPBox

no to je samozrejme najjednoduchsia cesta keby tam nebolo ale :-)
V originalnej konfiguracii sa cely box tak strasne prehrieva ze mrzne a
disk nefunguje. Preto som to musel otvorit a vybrat disk von, takze box
bezi a aj disk ma rozumnu teplotu. Tym som samozrejme porusil nalepku.
Predpokladam ze mi reklamaciu neuznaju.
Do servisu to treba poslat a mam trochu des z toho ako pojde disk postou
cez pol europy.
Ak sa mi ten kram podari doniest na slovensko skusim sa u nich zastavit
osobne, mam to cestou k babke. Uvidime ako to dopadne ale uz som z
tohoto druhu elektroniky trochu unaveny. Tak zle navrhnuty box z
hladiska tepla som snad este nevidel. Dreambox ale nie je o nic lepsi,
ten som musel tiez otvorit a vybrat disk von. Obidva prijimace stoja
volne na skrinke, takze nemaju problem s chladenim.
b.