Zdroje pro skenery

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Září 5 17:19:43 CEST 2010

Mám tady to samé. 12V 7Ah akumulátor, který slouží k zálohování routeru.
Zdroj stačí klidně 1,5-2A, ale napětí musí být 13,6V. 12V zdroj ti ten
akumulátor nedobije - nízké napětí.

Další problém je v to, že kdyby se akumulátor vybil úplně (myslím tím
např. na 6V), tak ti do něho bude po zapnutí napájení téct docela velký
proud, který by ten zdroj nemusel vydržet. Je tedy potřeba nějak ten
proud omezit.

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info