Patek: potential sensor

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Září 4 12:25:57 CEST 2010

Dík za vysvětlení. Co na tom odešlo nevím. Ta kopírka má poměrně
rozsáhlou diagnostiku. Ukazuje to přímo napětí ve voltech na tom válci.
Podle servisního manuálu tam má být cca 70V, a čidlo ukazuje 120V.
Kopírka sice udělá kopii dobře, ale okamžitě ohlásí chybu. Když snížím
napětí tak, aby čidlo ukazovalo těch 70V (to jde také v servisním módu
udělat), tak to sice chybu nehlásí, ale zase z toho lezou bílé kopie. V
servisním manuálu píšou vyměnit ten sensor. Je možné, že v něm byl jenom
nějaký bordel. Já jsem ho zatím jenom rozebral, vyfoukal a vyfotil, a
smontoval zpátky. Už jsem ho do kopírky zpátky nedal a nevyzkoušel. K
tomu se dostanu až v pondělí.

Jinak ta kopírka, a vlastně skoro všechny Canon kopírky od rozměru A3
ukazují v servisním módu asi 50 různých údajů jako jsou napětí na
koronách, napětí na válci, teplotu (pod 16"C odmítne kopírovat), vlhkost
vzduchu, teplotu v peci, napětí na osvětlovací lampě, atd. A většina
těch věcí jde i přenastavit nahoru nebo dolů.

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info